Retouren

Wijzigingen in stijl, grootte en foto

Zodra uw bestelling is geplaatst, gaat u ermee akkoord en begrijpt u dat het een op maat gemaakt product is dat onmiddellijk in productie zal gaan en dat er geen venster is om verdere wijzigingen aan te brengen.

 

Adreswijzigingen

Als u het verzendadres wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres waarnaar u het adres wilt wijzigen. Wij kunnen het adres wijzigen tot uw bestelling ons bedrijf verlaat!

 

Beschadigde/ongedrukte artikelen

Als het product defect aankomt, zullen wij het artikel opnieuw bedrukken en gratis opnieuw verzenden. Neem hier contact met ons op met een foto van uw item en ordernummer. Wij zullen uw artikel herdrukken en binnen zeven werkdagen naar u verzenden.

Als u niet tevreden bent met het resultaat van uw product, bieden wij herdrukken aan zonder kosten. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van uw artikel bij met uitleg over het probleem en uw bestelnummer, en een lid van ons team zal u verder kunnen helpen.

Retourneer uw artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van uw bestelling.

 

Beschadigde/ongedrukte artikelen kunnen alleen worden vervangen binnen 3 maanden na uw oorspronkelijke besteldatum.

 

Na deze periode van 3 maanden is Yvemo niet verantwoordelijk voor het vervangen van beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen.

 

Let op: het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die u uploadt, worden op uw artikel gedrukt. Indien de verkeerde maat, kleur of afbeelding wordt gekozen en naar u verzonden, is Yvemo niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.

 

Productafbeelding Disclaimer

Hoewel wij alles in het werk stellen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en ze in detail te beschrijven, kunnen wij niet garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur van de koopwaar nauwkeurig weergeeft als gevolg van veranderingen in de schermresolutie. Neem contact met ons op als u vragen heeft over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel voordat u het koopt.

 

Verloren pakketten

Als uw pakket verloren lijkt te zijn gegaan tijdens het transport, zijn we meer dan blij om het pakket te vervangen en ervoor te zorgen dat uw bestelling zijn weg naar u maakt. Als u niet wilt dat het pakket wordt vervangen, moeten we 14 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen in het geval dat het pakket zijn weg naar u vindt en wordt afgeleverd. Ons klantenserviceteam zal gedurende de twee weken regelmatig contact met u opnemen om de voortgang van uw bestelling te volgen en u van nauwkeurige updates te voorzien.

 

Annuleringen/Retourneren

Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u dit doen binnen 3 uur na het plaatsen van uw bestelling, omdat onze productie 1 dag omloopt. Bij annulering binnen de gestelde termijn, krijgt u uw geld terug. Aangezien uw gepersonaliseerde producten uniek zijn en speciaal voor u worden gemaakt, is een aanpassingskost van €9 per stuk inbegrepen in uw aankoop. Als u uw bestelling meer dan 3 uur na aankoop annuleert, betalen wij u de volledige prijs van uw artikel terug, verminderd met de €9 aanpassingskosten.

 

Als u niet tevreden bent met uw ontvangen producten, stuur ons dan een e-mail op info@yvemo.nl om uw probleem met onze klantendienst te bespreken om een goede oplossing te vinden.